20081031

melum10. pet shop boys

Bună seara :)

După cum ştiţi, săptămâna trecută am lansat o campanie de sprijin pentru muzică. Indiferent de rezultatele de până acum, ea continuă. Dacă nu am convins cu BT ( :( ), sper să vă placă mai mult o trupă oarecum mai cunoscută.

E vorba de pet shop boys. Iar albumul pe care îl puteţi obţine săptămâna aceasta este Introspective (1988). Cu menţiunea că e vorba de un dublu CD remasterizat, care conţine, pe lângă albumul original, piese adiţionale, remixuri şi piese inedite, alături de o broşură de 36 de pagini cu interviuri, texte şi fotografii în exclusivitate. Dealtfel, am cumpărat acest extraordinar dublu album (care seamănă, datorită copertei, cu o bandă veche de magnetofon, ceea ce mă face nostalgic) în 2001, anul apariţiei lui, la Amsterdam.

Pentru a intra în posesia lui, vă rog să răspundeţi la următoarea întrebare: Credeţi că se poate impune muzica bună în România? Aştept comentarii.

Pentru inspiraţie, un videoclip pe care îl priveam fascinat în 1990, pe prima casetă video a familiei mele - motivul pentru care pet shop boys e, pentru mine, una din trupele copilăriei:

domino dancing

1 comment:

Anonymous said...

O schimbare binevenita a configuratiei blogului. Era prea intunecat...