20081024

melum09. concurs

M-am gândit la o formă prin care să vă recompensez pentru faptul că îmi jertfiţi din timpul vostru şi vizitaţi blogul meu, atunci când aţi putea face atâtea alte lucruri. Mi-a luat ceva timp, însă am ajuns la o concluzie.

Scopul acestei rubrici este de a promova muzica bună, indiferent de gen. Ei bine, de acum înainte nu voi mai promova muzica bună doar prin postarea unei piese şi a unui scurt comentariu, ci voi pune la bătaie câte un CD original din colecţia proprie. În fiecare săptămână. Acesta e modul în care înţeleg să apreciez munca deloc uşoară a artiştilor (adevăraţi). În acest fel, voi câştiga şi eu, veţi câştiga şi voi, va câştiga şi muzica bună în general.

Astăzi, premiul este nemaipomenitul album escm (electric sky church music), al lui BT, produs în 1997. Căştigător va fi cel sau cea care - adăugând un comentariu acestei postări - (îmi) ne va explica de ce îi place BT, sau de ce îi place muzica trance în general. Dar asta, în modul cel mai expresiv cu putinţă, şi nu neapărat în multe cuvinte. Termen: până vinerea viitoare. Textul câştigător va fi publicat pe blog, dacă va exista acceptul autorului.

Pentru inspiraţie la scris, adaug principalul motiv pentru care iubesc escm: remember...

Aştept eseurile voastre. Succes.


PS. Pentru a putea fi contactaţi, vă rog să lăsaţi în comentariile voastre o modalitate de contact (adresă mail sau nr. telefon). Aceste informaţii vor fi şterse la moderarea comentariilor.

Din respect pentru artişti, să le protejăm drepturile de autor.