20090924

melum22

Acum vreo 15 ani eram foarte mare fan al piesei pe care v-o propun azi. Mi-a plăcut suficient de mult piesa, cât să caut albumul, să îl cumpăr (mda, România 1995.... ce loc potrivit pentru a căuta muzică bună - de parcă acum ar fi mai bine), şi să îl ascult intensiv vreo jumătate de an.

Foarte bun titlul, foarte faină ideea videoclipului de a trimite la un film noir, şi pe ansamblu foarte neconvenţională trupa (suficient de neconvenţională cât să aibă mai multe colaborări cu erasure, trupa mea favorită), iar pentru mine gradul de neconvenţional contează suficient de mult :)

De curând mi s-a făcut dor să aud piesa asta, am găsit-o şi mi-am reamintit-o.


PS. Sunt aici, nu plec nicăieri, doar că săptămânile astea sunt în focuri. Mai durează puţin.

Audiţie plăcută.

No comments: