20090926

descriptum31.

stare: terminat de oboseală
soundtrack: Jam & Spoon - set me free


Hmm, s-ar zice că în cele din urmă am terminat cu studiile. Ca să fiu pedant, am terminat azi de dimineaţă (tehnic ieri, pentru că acum e ora 0.40am, sâmbătă), de fapt nu chiar atât de dimineaţă, la ora 10 şi 20 de minute. Well, asta înseamnă că trebuie să mai scot capul din cărţi, cu toată neplăcerea pe care mi-o provoacă spectacolul social al României din toamna anului 2009.

Înainte de a trece mai departe, un sincer şi din inimă mulţumesc pentru toţi cei care au fost alături de mine într-o perioadă nu tocmai comodă şi pe deasupra destul de lungă. Vă ştiţi voi. Vă sunt tuturor recunoscător pentru sprijin şi înţelegere.

Ce urmează mai departe nu ştiu foarte precis. Voi încerca să nu mă grăbesc foarte mult cu schimbările. Ştiu sigur că nu voi avea timp de odihnă, şi nu îmi pare prea rău pentru asta. Trebuie să încep deja să mă pregătesc pentru două drumuri în străinătate. Aici, lângă noi: în Veliko Târnovo în noiembrie, la o conferinţă (pentru care trebuie deja să încep să adun material), şi în Polonia, din nou (din fericire - a fost atât de fain acolo), alături de colegii din Amadeus, pentru că vom avea un concert în Krakow, în decembrie.

La o scară mai puţin importantă (dar sâcâitoare, dacă e neglijată o perioadă mai îndelungată) sunt detaliile pe care le-am dat la o parte în ultimul timp. Lucruri gen de dus telefoane în service, de schimbat scaunul de birou, de schimbat lampa de birou. Telefonul mobil îmi e defect de vreo trei luni şi îmi lipseşte ... şi altele asemenea.

Cel mai important, poate, e că trebuie să mă reevaluez şi să văd unde sunt. Dau o listă aleatorie cu lucrurile cărora aş vrea să le acord mai multă importanţă în perioada următoare (las la o parte intenţiile profesionale, care mi se par irelevante):

1. ore de canto;
2. ore de limbă rusă;
3. acest blog;
4. abonament la bazin;
5. lecturi de specialitate;
6. viaţă spirituală.

Următorul deadline este 5 iunie 2010. Şi mărturisesc că mi se pare un termen scurt.

Oki, mă duc la somn. Ultima dată am dormit ca lumea marţi spre miercuri, şi am ceva ore de somn de recuperat.

All the best,

No comments: