20080922

week'toriAl.19

Bună ziua.

Înainte de orice altceva, ţin să vă mulţumesc tuturor celor care vizitaţi acest blog.

Probabil aţi observat că frecvenţa postărilor pe blog a crescut. După o perioadă "romantică", în care blogging-ul a fost pentru mine un fel de hobby (începând din octombrie 2006, iar din octombrie 2007 pe Blog'Spot), am ajuns la concluzia că atitudinea mea faţă de acest blog trebuie reconsiderată. Aşa încât m-am gândit la lansarea unui nou concept. În esenţă, am hotărât să lucrez cu rubrici săptămânale.

Astfel că, în acest moment, blogul se bazează pe câţiva piloni:

A. pegma - raftul de literatură. Este rubrica de marţi.

B. descriptum - jurnalul. Este rubrica de miercuri. Nu este vorba neapărat despre însemnări actuale, dar nici neapărat despre însemnări cu caracter retrospectiv exclusiv. Şi reprezintă o schimbare faţă de intenţia mea iniţială de a nu conferi blogului un aspect personal - ceea ce vreau în acest moment este ca blogul să nu capete un caracter prea personal.

C. melum - melodia. Rubrica de vineri.

D. cinematographeum - prezentare film. Rubrica de sâmbătă.

E. week'toriAl - editorial de blog. Rubrica de duminică, în cadrul căreia voi comenta un eveniment relevant al săptămânii care se încheie. Eventual, voi face anunţuri legate de blog.

F. rubrici nepermanente.

Nu am vorbit până acum de o politică editorială, şi asta pentru că nu a fost cazul. Conţinutul acestui blog va fi unul în general pozitiv, fără goană după senzaţional. Voi prefera să laud, şi nu să critic. Conţinutul acestui blog nu va fi promovat prin mesaje de tip spam. Comentariile vor fi publicate fără excepţie, cu condiţia unui limbaj decent. Toate comentariile vor fi moderate înainte de a fi publicate.

Pentru prima şi ultima dată, un cuvânt despre autor, adică despre mine. Numele meu virtual este stranum53. Numele meu real este Retegan Marius, iar în clipa de faţă mă ocup cu un doctorat în sociologie. Titulatura blogului ţine exclusiv de o strategie de branding şi nu are nimic de-a face cu un joc de-a v-aţi-ascunselea. End of story.

Comentariile de orice fel sunt binevenite, indiferent de moment şi context.

La fel sunteţi şi voi :)

Numai bine. Pe mâine.

No comments: