20090608

descriptum24.

Săptămâna trecută, undeva mai spre week-end, mi-am sărbătorit ziua de naştere, într-un cadru foarte restrâns.

I'm getting older... Da, mai am un an până schimb prefixul. Un singur an. Şi nu simt că mi-aş fi început de fapt viaţa cu adevărat, până acum, la o vârstă la care cei mai mulţi prieteni sunt căsătoriţi şi în condiţiile în care cele mai multe invitaţii primite de mine în ultimii doi ani sunt invitaţii la botezuri. Well... enough about me.

De obicei, cel sărbătorit oferă ceva celor pe care îi invită să sărbătorească alături de el. Aşa că profit de oportunitate şi, adaptând acest fapt la un spaţiu virtual, vă invit să vă delectaţi - aşa cum m-am delectat şi eu - cu trei videoclipuri interactive: unu, doi şi trei. Recomand fullscreen şi completă lipsă de inhibiţii în ceea ce priveşte folosirea mouse-ului.

Enjoy :)

2 comments:

Fashion is undead said...

Un 'La multi ani' intarziat.
U're getting older...I'm getting freakier. In jurul meu, in pauza, la cafea se discuta despre aceleasi chestii+raising babies+all the unpleasant additional detail, atunci eu ma ridic si plec in cautarea coltului imaturilor, dar nu il gasesc niciodata in mediul asta...
Posibil, prea abrupta trecerea de la wh. Si ca tot am mentionat wh-ul, cica se va face o mare reuniune (in memoriam :D) a clubului la sfarsitul lunii.

str53 said...

mulţumesc frumos de urare, HIM :)

să ştii că îmi plac freaky people. aveam chiar, la un moment dat, impresia că sunt unul dintre ei.

dacă e reuniune pe bune şi afli mai multe, te rog să mă ţii la curent, nu aş vrea să ratez aşa ceva.