20081013

week'toriAl.22

Acest editorial - venit cu întârziere, în buna tradiţie a acestui loc - nu îşi propune să trateze un subiect general. S-au întâmplat lucruri importante şi revoltătoare săptămâna trecută în frumoasa şi nefericita noastră ţară, dar de data asta vreau să scriu ceva pozitiv.

Acum fix un an era lansat stranum53.blogspot.com. Cu alte cuvinte, fix în acest moment blogul intră în al doilea său an de existenţă. Aşa că destup o şampanie şi beau în sănătatea lui (de fapt e o bere Paulaner brună scoasă din congelator - e de-a dreptul excepţională, merită să încercaţi).

Nu e nici pe departe momentul pentru a trage linie în acest moment. Şi totuşi: de 13 octombrie 2007 mă despart 60 de postări şi multe învăţăminte. Şi destule realizări. Blogul acesta a dat un nou sens vieţii mele în ultimul an. Vreau ca lucrurile să continue în aceeaşi direcţie.

Profit de week'toriAl-ul de azi pentru a anunţa că urmează noi schimbări. Deoarece nu sunt mulţumit de felul în care (nu) mă ocup de pegma, rubrica trece în conservare, cu promisiunea de a fi reactivată în momentul în care voi avea iar timpul necesar pentru a citi literatură. Vina este exclusiv a mea, pentru că mâ gândisem că pregătirea tezei nu îmi va lua tot timpul - iată că m-am înşelat. Pegma va fi înlocuită - începând cu săptămâna viitoare, sper - cu o rubrică despre (ceea ce văd în) Bucureşti.

Aceasta nu este singura schimbare. Dar vreau să păstrez surpriza până la capăt, aşa încât nu divulg nimic şi vă invit să rămâneţi aproape :)

Nu este Anul Nou, dar eu sărbătoresc; aşa că azi mi-am pus o dorinţă şi cred că se va împlini, pentru că aşa au arătat augurii. Cu toate că nu cred în auguri; dar cred în semne - şi tocmai am primit unul.

Numai bine.

No comments: