20090418

week'toriAl.38

Iată că o sărbătoare ne bate din nou la uşă. Vă invit să îi dăm drumul înăuntrul nostru, şi să petrecem Paştele în linişte, pace şi bucurie, alături sufleteşte de cei care ne sunt dragi.

Mă gândeam ieri, pe de altă parte, ce anume poate constitui miezul credinţei creştine pe care ne-o asumăm. Ei bine, acest miez este credinţa în Învierea lui Hristos pe care o sărbătorim azi, şi vă mărturisesc că nu mi se pare deloc a fi o credinţă răspândită în jur. Vă doresc aşadar ca primul pas în sărbătorirea Paştelui să fie conştientizarea credinţei în Învierea Mântuitorului.

În final, o invitaţie: dacă se întâmplă cumva ca mâine să vă aflaţi în Bucureşti şi să aveţi dorinţa de a ieşi din casă, veniţi la concertul care va începe la ora 19.00 în Piaţa Constituţiei, deci în faţa Palatului Parlamentului. Nu vă invit numai pentru că la concert vor veni Montserrat Caballe şi Al Bano Carrisi, sau nume în ascensiune ale scenei lirice româneşti, precum Irina Iordăchescu, respectiv tenorul Teodor Ilincăi (al cărui prieten am onoarea să fiu), ci şi pentru că la concert participă una din formaţiile corale în care activez, cu un moment simfonic deosebit - un moment din Oratoriul de Paşte al lui Paul Constantinescu. Vă invit cu drag. Nu veţi regreta.


PS. Îmi pare rău că nu am reuşit să scriu în ultimele zile o postare nouă despre Basarabia - mă văd nevoit să dau vina pe program şi pe oboseala acumulată. Am informaţii noi legate de subiect, aşa că staţi aproape.


Un Paşte fericit, tuturor.

No comments: