20091006

melum23. Under the rose - Ottmar Liebert

De obicei mă împac greu cu muzica ambientală. Sigur că, adolescent fiind, am trecut prin cam toată discografia (disponibilă în ţară) a lui Jean Michel Jarre sau, mai târziu, a lui Enya. Însă, mai ales după ce muzica clasică mi-a devenit mai accesibilă, muzica ambientală a rămas pentru mine undeva în umbră.

Cântecul care urmează, şi pe care l-am descoperit întâmplător pe net, face excepţie. Este vorba de Under the Rose, compus de Ottmar Liebert, Rahim Alhaj, John Gagan şi Barrett Martin. Foarte, foarte frumoasă partea de chitară. Albumul integral (care e foarte reuşit, şi a cărui audiţie completă v-o recomand) poate fi ascultat şi descărcat gratuit de aici, iar artiştii care au creat muzica speră să obţină donaţii pentru Direct Aid Iraq. Mi se pare o dorinţă legitimă care nu poate fi nesocotită.


În încheiere, o vorbă de bine şi de multă admiraţie pentru blogger-ul Ottmar Liebert din partea subsemnatului: scrie neîntrerupt începând cu februarie 1994. Aş vrea să văd şi în blogosfera noastră oameni atât de constanţi. Vă recomand blogul lui cu toată căldura, mai ales dacă muzica (ambientală, mai cu seamă) nu vă este indiferentă. Îl veţi găsi, oricum, permanent în blogroll.

Audiţie plăcută.



01 Under the Rose by ottmar

No comments: