20081231

descriptum16

Vă doresc tuturor un an nou fericit, cu mai multe momente frumoase decât în 2008, cu multe succese şi multe împliniri.

Amfitrionul acestui blog va petrece trecerea dintre ani în Piaţa Revoluţiei, alături de alte câteva zeci de mii de bucureşteni, în virtutea obişnuinţei formate în ultimii ani. El vă doreşte vouă petrecere frumoasă, alături de cei dragi, fie acasă, fie la munte, fie în străinătate :)

Şi pentru că aşa se cuvine, vă ataşez un cântec pe care îl ascult cam la fiecare trecere dintre ani. Pentru că se asculta la noi în casă încă de pe când eram mic copil.

An nou fericit.


3 comments:

BĂNĂŢEANU said...

la multi ani Marius !

strongvaleriana said...

La multi ani !
...si multumesc pt blogroll!

foarte bine ales clipul - recent am vazut filmul ''mama mia'' care pur si simplu m-a surprins cu traducerile pieselor (eu nefiind vorbitor fluent de engleza)
M-a surprins cu simplitatea profunda a mesajelor din texte !
Formatia asta intr-adevar a avut har ! :D

str53 said...

cu multă plăcere :)

am avut recent ocazia de a citi mai multe postări de pe blogul tău şi mi-a părut foarte bine de ocazia asta. pentru că blogurile personale unde se scrie bine sunt o raritate.

mulţumesc frumos la rândul meu pentru comentariu. ABBA îmi aduce aminte de o vreme în care noi eram mai simpli şi mai frumoşi - atunci visam la o libertate pe care azi o dăm la schimb pentru un kilogram de scandal.