20090615

descriptum25.

Mă simt ciudat zilele din urmă.

De fapt nu ştiu dacă ciudat e termenul potrivit. Pur şi simplu, mă simt altul. După o noapte nedormită în care am gândit non-stop, asta e senzaţia pe care m-am fixat, conştientizând-o. Am constatat că nu îmi mai pasă de multe lucruri de care ştiam că îmi pasă, de multe situaţii pe care înainte le consideram importante şi chiar de mulţi oameni pe care îi consideram importanţi. Not anymore.

Nu mai sunt acelaşi, cei care mă cunosc nu mă mai cunosc, prietenii vor trebui să mă re-cunoască. Nu e nici meritul, nici vina mea. Pur şi simplu, e efectul trecerii timpului. Ultima dată când trecusem printr-o astfel de schimbare tocmai conştientizam că iubesc. Acum conştientizez că trecutul meu, cu sentimentele bune, cu toate ranchiunile şi cu dezamăgirile lui, şi chiar cu felul în care mă raportam la anumiţi oameni, a rămas în urmă. Şi vreau să rămână în urmă.

Am luat-o de la zero; punct şi de la capăt. Sunt din nou, pentru prima dată în ultimii ani, în situaţie de default - e ceea ce se întâmplă după un reset.

Plec, acum. Dar vă las în compania celor de la endless zone, dorindu-vă totodată o săptămână bună.

Cu bine.

3 comments:

mariuca said...

Ce mi se pare straniu dar pozitiv este faptul ca desi vorbesti despre tine nu te lasi "vazut". Nu as putea spune mai mult despre tine, dupa ce te-am citit, decat as fi putut inainte. Si nu cred ca e din cauza ca nu te cunosc suficient de bine. Sa mai scrii, totusi :)

IoanaFK said...

Been there, done that. (punct_in_loc_de_detalii)

www.freakykiddow.deviantart.com/gallery

semnat: Ioana_headbanging@Tarja

PS: vineri este noaptea institutelor culturale. esti interesat? da de veste

strongvaleriana said...

nu e un reset - e un moment ce-ti marcheaza evolutia ! Si-or sa mai fie vreo cateva !

De regula viata e formata din mai multe segmente ce se intrepatrund pe nesimtite, dar vad ca tu ai simtit unul din capetele segmentelor ! :)